Колеги доста се рових из форума ама неможах да намеря проблема, е има сходни но уви. Значи проблема ми е с паленето .. Завъртам ключа никаква грешка неизлиза !!! тръгвам да паля но малко забавя паленето ( в смисал завърта малко повече от нормалното) и като запали оборотите стигат до 500 и се тресе колата ... като подам гас никаква реакция , и след 5-6 секунди огасва. а преди това цял ден си обикалях с нея . оставих я за точно 5 мин (дори си беше загряла) и когато се върнах стана това. благодаря предварително !!! колата е 147 жтд
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене .... 147 ЖТД
Collapse
X
-
Задължителна проверка на ЕГР-а,също така на комп да се види волтажа на дюзитеFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64388
Абсолютно същия проблем имах. Миналата седмица пак ми направи този номер(от миналата година не го е правила), но запали и смятам да почистя пак датчика, докато не ме изостави някъде пак. Почисти го и ти, започни от там.Alfa Romeo 166 2.4jtd
Comment
-
Да не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
За този датчик ли става дума ?
А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure"
Comment
-
Да при мен така се оправи от датата на поста ми в нея тема, до миналата седмица когато един път незапали, след това до сега паля гася проблеми нямам. При теб може да е друго било то дюзи, помпа и т.н. както спомена Живко.Alfa Romeo 166 2.4jtd
Comment
Comment